5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزارهای کاربردی برش لیزر و دانلود مهمترین نرم افزارهای لیزر برش روز دنیا متناسب با دستگاهای موجود در ایران

نرم افزارهای کاربردی برش لیزر

نرم افزار LightBurn

نرم افزار لایت برن یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برش لیزر می باشد

LightBurn نرم افزاری برای طراحی ، ویرایش و کنترل برش لیزری است. برنامه Lightburn مستقیماً و بدون استفاده از نرم افزار اضافه با لیزر ارتباط برقرار می کند. در حال حاضر اغلب کنترلرهای برپایه Ruida و Trocen و TopWisdom و GCode پشتیبانی می شوند.

کنترلرهای GCode پشتیبانی شده شامل Grbl و Smoothieware و Grbl-LPC و Marlin هستند. کنترلرهای Ruida پشتیبانی شده شامل RDC6442G/S و RDC6445G و RDC6332G و RDLC-320A و R5-DSP هستند. کنترلرهای Trocen پشتیبانی شده شامل AWC708C و AWC608 و TL-3120 هستند. کنترلرهای دیگر نیز به مرور و به زودی افزوده می شوند تا اگر دستگاه شما در فهرست نباشد، پشتیبانی شود. اگر کنترلرتان برپایه GCode یا Ruida یا Trocen یا TopWisdom است، حتی اگر نامش در فهرست نباشد، به احتمال زیاد پشتیبانی می شود.

برخی از قابلیت های نرم افزار Lightburn

لینک دانلود

آدرس رسمی سایت : https://lightburnsoftware.com

نرم افزار ProNest

نرم افزار پرونست یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برش لیزر می باشد

ProNest نرم افزاری پیشرو CAD/CAM که برای برنامه نویسی فرایند برش پیشرفته مکانیکی و دستگاه برشکاری و تراشکاری طراحی شده است. نرم افزار ProNest یک راه حل واحد برای رفع تمام نیازهای برش نمایه شما، از جمله پلاسما، لیزر، آب جت و اکسیفول فراهم می کند.

Pronest کمک می کند تولید کنندگان در مصرف مواد صرفه جویی کنند و با افزایش بهره وری و هزینه های عملیاتی پایین تر و بهبود کیفیت با ارائه بالاترین سطح از تخصص برش را انجام دهند. ProNest تنها نرم افزار با پشتیبانی کامل از تکنولوژی Hypertherm Surecut ، از جمله True Hole، Rapid Part و True Bevel ، به همراه راه اندازی آسان و پارامترهای بهینه سازی شده است. Pronest نه تنها ماشین های خود را درایو می کند، بلکه یک جزء کلیدی از کل اکوسیستم برش و ساخت آن است، با همه چیز از نقل قول، به بخش طراحی، به گزارش، و مدیریت موجودی. Pronest حتی به ERP/MRP برای تبادل اطلاعات زمان واقعی متصل می شود.

لینک دانلود

آدرس رسمی سایت : —

نرم افزار Radm-ax

نرم افزار رادماکس یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برش لیزر می باشد

Radm-ax یک سیستم صنعتی پیشرو 5 محوره لیزری در زمینه CAD/CAM بوده که به طور ویژه برای صنایع مهندسی ، خودروسازی و هوا و فضا طراحی شده است. برنامه RADAN Radm-ax محیط پیشرفته و کاربردی را در حوزه برنامه نویسی جامع دستگاه های برش لیزری چند محوره و برش با آب در اختیار کاربر قرار می دهد.

این برنامه دارای امکانات و ویژگی های قابل توجهی می باشد به طوری که استفاده از آن نه تنها موجب به حداقل رساندن زمان برنامه نویسی می شود ، بلکه افزایش بهره وری و دقت دستگاه در مسیر برش نهایی را نیز به دنبال دارد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به ابزارهای جامع شبیه سازی و تصحیح و همچنین وجود سیستمی جهت ساده سازی تولید روزانه و کاهش خطاهای پر هزینه و نیاز به اجرای آزمایشی اشاره نمود.

ویژگی های برنامه RADAN Radm-ax

لینک دانلود

آدرس رسمی سایت : https://hexagon.com/embargo-countries

نرم افزار Algodoo

نرم افزار آلگادو یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برش لیزر می باشد

Algodoo 2.0.1  مدت ها بعد از بازي دو بعدی و محبوب گودال شن بازی Phun که توسط Emil Ernerfeldt طراحی و ساخته شده بود، Algodoo  برای طرفداران این بازی تولید شد.
در واقع Algodoo یک بازی متفاوت و با محیط دو بعدی شبیه سازی شده کارتونی است که در آن می توانید به طور کاملاً تعاملی به شبیه سازی قانون های فیزیکی و حرکتی ساده دنیای واقعی بپردازید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان و مخصوصاً دانش آموزان برای به کارگیری توانایی ها و خلاقیت های خود تشویق شوند. Algodoo را می توان بازی سرگرم کننده ای نامید که به ترکیبی از علم و هنر پرداخته است تا بتوان با طراحی، ساخت و بررسی سیستم های فیزیکی و قانون های کلی مربوط به مباحثی مانند حرکت، نیروها، جرم و چگالی، به افزایش میزان یادگیری دانش آموزان نیز کمک نمود.


ویژگی های بازی  Algodoo 2.0.1  : 

محیط جذاب بازي دارای ابزارهای ساده نقاشی است که شما با کمک کلیک های ماوس، درگ و دراپ، رنگ های متنوع و مدل هایی مانند اجسام جامد یا مایعات، زنجیرها، چرخ دنده ها، نیروی جاذبه و اصطکاک، چشمه ها، لولا، قفل و کلید، موتورها، اشعه لیزر و اپتیک و … قادر باشید شبیه سازی های حرفه ای انجام دهید.
دو حالت کلی تعلیمی (Education) و فیزیک (Physics) در این نسخه از این بازی وجود دارد.
که در حالت اول، محیط برنامه به صورت ساده طراحی شده و شامل ویژگی هایی مانند مرور تصویر، بارگذاری و ایجاد درس های موجود در Algodoo و یا بررسی فیزیک به وسیله‌ی نمودارها و تجسم نیروها، سرعت، شتاب و … می باشد.
و در حالت دوم محیط برنامه برای شبیه‌سازی دنیای واقعی طراحی شده است که شما در آن می‌توانید ایده‌های خود در زمینه‌ی فیزیک را طراحی و آزمایش کنید.
در این محیط، اختراعات شما همانند دنیای واقعی کار خواهند کرد و شما می‌توانید با زدن دکمه‌ی Play در برنامه، چگونگی عملکرد آنها در دنیای واقعی را درون محیطی دو بعدی مشاهده کنید و حتی آنها را با دیگر علاقمندان به فیزیک، در Algobox به اشتراک گذارید.
به طور مثال اگر یک سطح شیب‌دار و یک دایره در بالای آن طراحی کنید، پس از فشردن دکمه Play، دایره بر روی آن سطح افتاده و قل می‌خورد، می‌توانید همزمان با پخش، آن دایره را برداشته و دوباره روی سطح شیب‌دار قرار دهید تا به صورت خودکار دوباره قل بخورد. یا مکان یا جهت سطح شیب‌دار را تغییر دهید و ببینید که دایره چطور عکس العمل نشان می‌دهد. حتی اگر در صحنه‌ای که ساخته‌اید، اشیاء متحرک دیگری وجود داشته باشند، پس از فشردن دکمه‌ی پخش، در صورتی که دایره را به آنها بزنید، جا به جا شده و تغییر مکان می‌دهند.

توضیحات :

لینک دانلود

آدرس رسمی سایت : http://www.algodoo.com/

ممکن است صفحه پرس برک برای شما جذاب باشد .

لیست دستگاه برش لیزر موجود در شرکت

ممکن است صفحه فایبر لیزر برش برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه لیزر برش فلزات برای شما جذاب باشد .

یکی از بهترین دستگاه های برش لیزر در ایران دستگاه برش لیزر DA-E 3015 شرکت داود می باشد که شما میتواند با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر تمامی امکانات این محصول رو مشاهده و با مشاوره آنلاین و تلفنی آنها ارتباط برقرار کنید.