ثبت رأی

دستگاه برش لیزر سی ان سی از جمله دستگاه‌هایی است که در صنایع مختلف بیشترین کاربرد را دارد. این دستگاه با استفاده از به‌روزترین ویژگی‌ها و تکنولوژی وارد کشور می‌شوند. دستگاه برش لیزر انواع مختلفی دارد که خریداران می‌توانند با توجه نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنند. خریداران عزیز می‌توانند با توجه به ماهیت و نیاز کسب‌وکار خود و این که چه دستگاهی جواب‌گوی فعالیتشان خواهد بود می‌توانند از طریق مشاوره با گروه لیزرهای صنعتی داود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:
هرآنچه باید درباره برش لیزر بدانید

دستگاه برش لیزر

خرید بهترین دستگاه لیزر CNC

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های برش از نظر حجم و کیفیت و کارایی و سرعت همچنین قطعات و دیگر ویژگی‌های آن از یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر این با توجه به موارد ذکر شده، قیمت دستگاه نیز متغیر خواهد بود. یکی از دستگاه‌های بسیار پرکاربرد این روزها، برش لیزر CNC است.

دستگاه‌های لیزر سری DA-Thor، که تلفیقی از قدرت، ظرافت و سرعت به شمار می‌روند. ماشین‌های سری جدید DA-Thor، در سه مدل به نام‌های DA- 6022 و DA- 4020 و DA- 3015 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که هر کدام مزایا و کارکردهای مخصوص به خود را دارند.

درباره دستگاه برش لیزر و اینکه برش لیزر چطور عمل می‌کند؟ بیشتر بخوانید.

جدیدترین دستگاه برش را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید جدیدترین دستگاه‌های لیزر را از گروه کارخانجات داود با بیش از 15 سال تجربه در زمینه کارآفرینی و نوآوری و به‌روزرسانی دستگاه‌های صنعتی خریداری کنید. گروه لیزرهای صنعتی داود به عنوان اولین و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده لیزرهای فوق پیشرفته صنعتی شناخته می‌شود.  

ممکن است صفحه دستگاه برش لیزر برای شما جذاب باشد .

لیست دستگاه های برش لیزر موجود در شرکت

ممکن است صفحه پرس برک برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه لیزر برش فلزات برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه فایبر لیزر برش برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه دستگاه جوش لیزر برای شما جذاب باشد .