5/5 - (1 امتیاز)

این مجموعه به عنوان تنها نمایندگی رسمی لیزرهایRaycus  و GW تنها گروهی می باشد که توانایی ارایه خدمات پس از فروش به صورت مستقیم را به مشتریان خود  دارد. تامین قطعات اصلی لیزر ها و تعویض قطعات در داخل کارگاه مشتری وجه تمایز ما در ارایه سرویس گارانتی می باشد، که ناشی از توان بالای بازرگانی بین المللی این مجموعه و دلیل آن واردات مستقیم و بدون واسطه توسط گروه بازرگانی ما می باشد .

همینطور سرویس تعمیرات و نگهداری در این مجموعه در داخل کارگاه مشتری ارایه می گردد که نشان از توانای و قدرت منحصر به فرد ما در ارایه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

تحویل ماشین آلات

تعمیر و نگهداری

نصب و راه اندازی

خدمات پس از فروش دستگاه لیزر

گروه لیزرهای صنعتی داود جهت رفاه مشتریان خود تمامی دستگاه هایی که تولید ، مونتاژ و یا وارد میکند ، قطعات یدکی آنها را نیز وارد نموده تا شرکت ها و واحد های صنفی با آسودگی خاطر خرید خود را انجام داده و دغدغه ای جهت تامین قطعات یدکی دستگاه لیزر برش نداشته باشند .

برای خرید دستگاه برش لیزر و دریافت مشاوره در امر خرید با قیمتی فوق‌العاده و پشتیبانی ویژه با ما تماس بگیرید.

شماره تماس فروش : 53821- 021

جهت دریافت مشاوره نسبت به انتخاب بهترین دستگاه بسته به نیاز کسب و کار خود با همکاران ما در گروه لیزرهای صنعتی داود تماس بگیرید تا علاوه بر افزایش کیفی و کمی در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

بخش دیگری از ویدئوهای منتشره لیزر برش در کانال آپارات شرکت

برش لیزر

برش حرفه ای با دستگاه لیزر فایبر

بهترین دستگاه های برش لیزر فلزات و فایبر برش لیزر

انواع مختلفی از دستگاه برش لیزر در دنیا وجو دارد که شرکت داود بهترین آنها را برای هم وطنان عزیز انتخخاب نموده و وارد میکند تا گروه لیزرهای صنعتی داود به بزرگترین وارد کننده دستگاه های فوق پیشرفته برش لیزر در ایران تبدیل شود . از انواع آن می توان :

مطالب پیشنهادی

ممکن است صفحه دستگاه برش لیزر برای شما جذاب باشد .

لیست دستگاه های برش لیزر موجود در شرکت

ممکن است صفحه پرس برک برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه لیزر برش فلزات برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه فایبر لیزر برش برای شما جذاب باشد .

ممکن است صفحه دستگاه جوش لیزر برای شما جذاب باشد .